Table of Contents:
- 01. ශිෂ්යයාගේ ස්වභාවය. 02. විෂය හා එහි ස්වභාවය. 03. සංකල්ප හා සංකල්ප ඉගැන්වීම. 04. ඉගැන්වීම හා ඉගෙනුම පිලිබඳ විවිධ ප්රවේශ ගුරු ආධිපත්ය ඉගැන්විම හා ශිෂ්ය ආධිපත්ය ඉගෙනුම. 05. විවිධ ඉගැන්වීමේ ක්රම. 06. අත්දැකීම් හා උපකරණ භාවිතය. 07. වාර හා පාඩම් සැලසුම 08. ඉගැන්වීම් ඉගෙනුම් අවස්ථා කළමනාකරණය 09. පාසල් විනය, විනය රැක ගැනීම හා දඬුවම.